Credit pe încredere

Nu mi-a fost deloc ușor și nici nu mă așteptam să fie. Dar am perseverat să demonstrez că se poate investi în mine, că merit încrederea de care aveam nevoie ca de aer. Și am început să respir mai ușor, pe măsură ce creditorii mei se convingeau de capacitatea mea. Recunosc că am avut șansa să apelez la cei mai buni intermediari de credite bancare din România. E vorba de experții financiari de la AVBS, care mi-au oferit gratuit cele mai bune soluții de creditare pe termen mediu și lung.

AVBS CREDIT

AVBS m-a ajutat nu numai pe mine, ci și pe mulți alți solicitanți de credite pentru nevoi personale, credit ipotecar, credit IMM sau card de credit. Pentru că, așa cum bine spune Valentin Anghel, fondatorul și directorul general al companiei, ”A avea brokerul TĂU de credite este un LUX, un LUX care NU COSTĂ! De acum ți-l permiți și tu pentru că ne-am întâlnit!” Un credit sau o refinanțare bine gândită, poate să-ți schimbe total viața printr-un nou bussines în domeniul financiar, de exemplu. Nu trebuie decât să profiți de seriozitatea și profesionalismul companiei de brokeraj bancar AVBS, care îți va îndeplini promt și personalizat cerințele.

De-ar fi fost atât de simplu și în mediul online! Țin minte cum am făcut primii pași timizi cu patru bloguri paralele, din care doar acesta mai „trăiește”, astăzi. Scriam din ce în ce mai mult, cerând în surdină credit cititorilor. Dar neglijam regula de bază: „ca să primești, trebuie să oferi întâi!”. Așa-i când n-ai specialiști care să te sfătuiască. Doi ani au trecut, până mi-am dat singur seama, după care orizontul mi s-a deschis și blogosfera a devenit minunată, populată de tot mai mulți prieteni. Pe unii îi vizitez, îi admir și îi citesc în tăcere, fără să-i deranjez cu opiniile mele. Cum ar fi Cristina Lincu – ocupanta locului I în SuperBlog 2014 – sau Dana Lalici – locul I în SuperBlog 2013. Îi urmăresc și caut să învăț câte ceva de la fiecare, pentru a mă perfecționa din mers. Le dau creditul meu și sunt convins că încrederea investită se va transforma în încredere primită.

parteneri

Competițiile SuperBlog sunt ocaziile cele mai potrivite de a întâlni bloggeri de pe diferite platforme, de a învăța lucruri noi și a lega prietenii virtuale. E unul din motivele pentru care spun mereu „prezent” și nu regret niciodată participarea, indiferent de locul ocupat în final. De fiecare dată, simt că primesc un nou credit, precum un aer proaspăt și benefic.

Acest articol participă la ultima etapă a competiției SuperBlog Spring 2016

32 thoughts on “Credit pe încredere

  1. Buna dimineata Petru !
    Multumesc pentru INFORMARE ! 🙂
    Chiar o sa APELEZ si eu la AVBS – CREDIT 🙂
    pentru infiintarea unui IMM !!! 🙂 🙂 🙂
    Succes deplin in SSB 2016 ! 🙂
    O saptamana pe placul inimii tate ! 🙂
    Aliosa.

    1. Îți mulțumesc și mă bucur că am reușit să mai termin un concurs la SuperBlog! 🙂
      Până în octombrie o să mi se facă iară dor de advertoriale. 😀
      Mult succes în afaceri, Sandule! :))

      1. Multumesc pentru urare ,
        dar, de nu-i cu suparare,
        imi sta-n gat o intrebare :
        – Sa-l copiez si EU pe Orban, oare ??? 🙂 😦 🙂
        Daca vrei mai multe detalii, da o fuga pan’la mine …
        O zi cu SOARE ca la mine ! 🙂
        Sandu.

      2. Tocmai ce-am venit de la tine, unde m-am înveselit pe cinste! Oare de ce nu mă mai miră nicio nouă acuzație, indiferent de cine-i luat în vizor?! 😉

  2. Bună ziua, Petru! Îţi doresc baftă, ţinem pumnii! Ai efectuat un tur de forţă, se poate spune asta. Nu sunt un fan al advertorialelor, trebuie să recunosc, însă tu le-ai îmbrăcat, de fiecare dată, într-o haină literară bine croită. 🙂

  3. Datorita vouă am crescut online. Am un credit de nevoi personale care se sfarseste in decembrie 2017, dar sper ca cel on line sa fie mereu activat. Te felicit, Petru! Si-ți doresc succes in tot ce faci!

    1. Iată încă un lucru pe care-l avem în comun, și mă bucur! Jumătate din viața mea se desfășoară în mediul online, la fel e și proporția satisfacțiilor pe care le am. Altfel, viața ne-ar fi mult mai searbădă. Mult spor și succes îți doresc, la rândul meu, Adriana! 🙂

    1. Ai mare dreptate, că am observat și eu. Altfel scriam acu’ trei ani, calitatea crescând de atunci. Firește că, întotdeauna, e loc de mai bine. Mmulțumesc mult, Nora! 🙂

  4. Eu iti doresc sa castigi insa cel mai mare castig il ai prin prieteni care desi vor fi noi poate ai norocul sa fie si f. buni. Experienta este iar un castig si invataturile din experienta altora asa ca sa ai putere si placere sa te inscrii de fiecare data la astfel de concursuri pentru ca talentul ti se slefuieste din ce in ce mai bine si acesta este cu adevarat marele castig.

    1. Câștigurile de care zici sunt, într-adevăr, cele mai importante pentru mine și nu numai. Plus mândria că am ajuns de fiecare dată până la final. Mulțumiri intense pentru dar și încurajare, Beta! 🙂

      1. Distracția e doar în seara de sâmbătă, după un drum obositor de 600 km. A doua zi, trebuie să fac altă cursă, la fel de lungă și obositoare.

  5. Te felicit pentru editia de primavara care ai parcurs cu multe articole de valoare cea ce ne-a adus lucruri interesante care intr-adevar sunt folositoare,placute si practice.Eu personal iti acord nota maxima in totalitate.O seara frumoasa iti doresc.:)

    1. Eu îți sunt recunoscător că m-ai susținut mereu cu comentarii încurajatoare și urări mobilizatoare! Să fii mereu la fel de exuberantă și darnică în aprecieri, draga mea prietenă! 🙂

    1. Creditul online e cel mai prețios pentru mine, fiindcă mă bazez pe el în fiecare zi. Îți mulțumesc pentru încredere și căldură! O zi mai bună ca ieri, dar mai rea decât cea de mâine! ❤

  6. Eu iti ofer din inima creditul pe incredere, in mod neconditionat si parca ceva imi spune ca vei castiga concursul anul acesta pt. ca il meriti cu prisosinta. Chiar, ce-ar fi?… 😉
    Mult succes in continuare si muza fie cu tine! Numai zile bune sa ti se adune, draga prietene! 🙂

    1. Îți sunt pe deplin recunoscător și te rog să mă ierți dacă nu voi câștiga anul ăsta. Promit, însă, să nu mă las până se vor sătura de mine! 😉
      Cele mai calde urări de bine, Ileana! 🙂

  7. Un om de valoare va avea mereu credit in ochii celor care…stiu sa vada. Valoarea in online, dupa parerea mea, nu se masoara in premiile castigate, ci, printre altele, in sufletul pe care il pui in scrisul tau. Prin asta tu reusesti sa fii o valoare. Felicitari pentru terminarea unei noi editii de Superblog, sunt onorata sa ma regasesc mentionata. Mult succes in tot ce faci, Petru!

    1. Și eu sunt onorat de frumoasele tale aprecieri. Sper să ne întâlnim cât mai des online și să ne citim mereu cu plăcere, Dana. Îți doresc numai de zile senine și rodnice! 🙂

  8. Decât să regreți ceea ce nu faci, mai bine regreți ceea ce faci, dar și mai bine este când NU regreți ceea ce faci. Asta înseamnă că faci bine!
    Îți mulțumim pentru articol, mult succes pe viitor!

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.