Încă o leapșă frumoasă

Nu-mi stă în obicei să accept orice leapșă, dar provocarea venită de la Cristi mi se pare interesantă și foarte concisă. E vorba despre o singură întrebare ramificată, cu  răspunsuri scurte și la obiect. Așadar:

Dacă aș fi fost:

  • o lună: aș fi fost aprilie
  • o zi a săptămânii: aș fi fost luni
  • o parte a zilei: aș fi fost dimineața devreme
  • o direcție: go west
  • o planetă: aș fi fost Terra
  • un film: aș fi fost Războiul Stelelor
  • un lichid: aș fi fost un lichior de ouă
  • o piatră: aș fi fost granit
  • un tip de vreme: aș fi fost furtună
  • un instrument muzical: aș fi fost frunză
  • o emoție: aș fi fost curiozitate
  • un sunet: aș fi fost ropot de ploaie
  •  un element: aș fi fost apă
  • un cântec: aș fi fost „Aleluia”
  • o carte: aș fi fost „Shogun”
  • un scriitor: aș fi fost Jules Verne
  • un personaj de ficțiune: aș fi fost unul pe care numai eu mi-l imaginez
  • un oraș: aș fi fost Veneția
  • o aromă: aș fi fost sare
  • o culoare: aș fi fost albastru închis
  • un material: aș fi fost mătase
  • un cuvânt: aș fi fost răbdare
  • o parte a corpului: aș fi fost mâna dreaptă
  • un număr: aș fi fost 6
  • un mijloc de transport: aș fi fost vapor
  • o haină: aș fi fost pijama

Nu vreau să însărcinez pe nimeni cu o eventuală preluare, dar, oricine ar face-o, e binevenit!

 

50 thoughts on “Încă o leapșă frumoasă

  1. Interesant si meditativ dansul acesta al raspunsurilor. Imi place grozav!
    Totusi vin cu o intrebare: de ce furtuna?
    O seara frumoasa! 🙂

  2. Faine răspunsurile tale. Mersi că ai acceptat. Sper că nu te-am deranjat cu asta, a fost doar o propunere. O seară bună! 🙂

  3. Tocmai am făcut un testu’ lu pește (”quiz”) care ar fi trebuit să-mi spună ce oraș mi se potrivește cel mai bine. A ieșit Hong Kong.
    Nu mă prea pricep eu la orașe, dar e prea de tot.

  4. Să înţeleg c-ai fi o sare…aromată! Interesante răspunsuri, nu pot să fac această leapşă c-ar zice lumea că te-am copiat, atât de multe răspunsuri comune ar fi! 😆

    1. Eu îți doresc să ai succes în demersurile tale, mai ales că ești un om perseverent și tenace! 🙂
      Mersi mult pentru vizită și melodia oferită, dragă prietene! 🙂
      Salutări și urări benefice, cu efect imediat, Sandule! 🙂

  5. Luni…pai , lunea nici iarba nu creste asa incat…pentru ce taman luni ? ” Dimineata devreme “…de c e nu seara …la culcare , ca tot spuneai ca ti-ar place sa fi…pijama ?! De ce nu , Saturn ca-i mai departe d e Terra si …scapi de declaratia d e venit , si de impozite ca…n-ajunge ANAF-ul pana acolo , in veac ?!! Diamantul { ca-i tot o…piatra 😉 } este mai tare decat granitul deci…de c e nu diamant ! ? Chestia cu apa , era la mare fix daca nu era chestia aia cu …lichiorul d e oua 😉 . In plus d e asta , voi nordistii numai apa nu mai beti dupa c e s e face palinca 😉 . De c e nu vanilie caci…sarea oricum nu miroase dupa cum bine sti ? In plus d e asta…face rau la corazon . De ce Jules Verne si nu , Guy de Maupassant sau…chiar Alexandre Dumas & Comp …Fabrica d e Romane ? Venetia …ai fost vreodata acolo sa vezi ce duhoare emit canalele alea vara in special ? De c e nu Florentza sau , macar…Las Vegas ??? De ce mana dreapta si nu inima caci , sti bine cat d e necesara-ti este …chiar mai mult decat mana dreapta ? De ce neaaparat numarul 6 si nu…666 ca tot reprezinta el ceva sau…pe cineva ? Mijloc d e transport : VAPOR 🙂 🙂 🙂 !!!! Ai uitat ce-au patit aia d e pe Titanic ca si ala era tot vapor ? Revezi filmul caci …este ” o piedica in calea uitarii ” 😉 ! De ce ma rog ” Shogun ” si nu …Coranul sau macar Biblia ..ca tot ziceai ceva despre faptul ca ti-ai dori sa fi acel cantec bisericesc ? Te-ai cam grabit nea Petre si i-ai dat aluia raspunsuri la hoha ! Ce sti : a inghitit ala galusca ?

    1. Ar fi câte o explicație logică pentru fiecare alegere, dar am să mă rezum la câteva. Cifra 6 m-a urmărit toată viața, la bine și la rău. Sarea în bucate e mai prețioasă decât orice, după cum spune povestea cu același titlu. De fapt aici nu există răspunsuri mai bune sau mai rele. Am vrut să fiu doar spontan și să spun ce-mi vine prima oară în minte. Altfel, totul ar fi fost artificial. 🙂

  6. Îmi place foarte mult leapșa asta, si cum al sfârșitul răspunsurilor tale exista o invitație o voi prelua si eu. Mulțumesc!

      1. Sper sa-ti `placa si ție tot la fel de mult cum mi-au plăcut si răspunsurile tale mie…!

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.