Pamfletul mitocanilor

PAMFLETUL MITOCANILOR
.
Mă piș pe banii voștri, mitocani,
De unde aveți, mă, atâția bani?
Ce ați muncit? Ce dracu-ați inventat?
Și câte Premii Nobel ați luat?
Din muncă și din cinste nu se poate
Să strângi așa averi nemăsurate.
Un om normal nu face în trei vieți
Comorile pe care voi le-aveți.
Și-atunci, cum încropiți grămezi de bani
În țara tot mai plină de sărmani?
E clar că din afaceri necurate,
Pentru că voi furați pe deșelate.
Furați la șase mâini, cum are Budha,
Nu știe nici vecinul, și nici ruda.
Ce minte rea aveți, și inventivă!
Furați orice, și grâul din colivă.
Și zahărul din ceai, chiar și acidul
Din borviz, dacă asta vrea partidul.
Partidul… Paravan pentru Mafie…
Ce dreaptă? Care stângă? Bani să fie!
Partidele-s o gașcă interlopă
Care-a speriat întreaga Europă.
E plină fiecare pușcărie
De hoți ce-au șterpelit o butelie,
Ori două pâini, un cablu, o carcasă,
N-aveau ce da copiilor la masă.
Iar voi? Întreaga țară ați furat-o,
Pe buze tot cu UE și cu NATO.
Ați dat „tainul” la toți veneticii,
Prostindu-ne cu foc de artificii.
Paragina-i regină. Jaf total.
Parc-a trecut războiul mondial.
Și ca un animal înfometat
Ați stat la pândă, ați adulmecat,
Și colții i-ați înfipt în beregată,
Nu ați avut nici mamă, și nici tată.
Iar prada ați târât-o în bârlog,
Făcând mișcări de șarpe, sau hârciog.
Pământuri, codrii, școli, chiar și spitale,
Retrocedări vizibil ilegale,
Nerușinați și lacomi ați furat
Cu acte false și complici de stat.
Invazia lăcustelor e-o glumă
Față de blestemata voastră ciumă.
Voi n-aveți idealuri, nici noblețe,
Doar portofel și mațe hrăpărețe.
Mă uit la voi cu scârbă și sictir
Ce tare mirosiți a cimitir!
La cea dintâi revoltă mai nasoală
Voi veți fii primii tăvăliți prin smoală,
Scuipați în ochi, la stâlpul infamiei
Și azvârliți în fundul pușcăriei.
Așa că fie-mi, dar, îngăduit
Să vă disprețuiesc la infinit.
Nu sunteți oameni – sunteți mărunțiș,
Pe banii voștri și pe voi: mă piș!
.
Sursa: email

30 thoughts on “Pamfletul mitocanilor

  1. Super-tare e pamfletul
    Dur dar si corect poetul !
    Mitocanii sunt ca raia
    Infesteaza colonia.
    Mama lor de HOTI,
    Dracu’ sa ii i-a pe TOTI !!!
    Aliosa.

    1. Pamfletul mi-a sugerat deja TITLUL viitorului meu articol .
      Iar cu voia ta,
      Il voi copia
      Si il voi posta
      Pe pagina mea !!!
      S-auzim si de bine ca de rau m-am saturat !
      Aliosa.

  2. Dur, însă la obiect.
    Si smecherii acestia care se iluzionează cotidian (de mai bine de două decenii) că fac istorie pe nervii (si banii) nostri chiar asta merită. Cu vârf si îndesat, fără menajamente si fineturi.
    A lucra cu mănusi cu ei ar fi o gravă eroare.
    Tocmai de aceea salut această postare.

  3. Din oricare e-mail e provenit, un lucru este foarte clar. Este revolta unui osandit, la viata cruda si amar.
    Putine versuri atat de bune s-au scris. Pare opera unui om inzestrat cu mult talent artistic, printre altele…

  4. Ti-am gasit intamplator Pamfletul pe forum! Felicitari! Ai harul de a pune-n versuri ceea ce umple sufletul multor romani:revolta/amaraciunea.

    1. Mă bucură vizita și aprecierile tale, doar că, după cum am arătat în subsolul postării, pamfletul e preluat de pe e-mail și nu-i cunosc autorul. Sunt perfect de acord că acesta merită felicitări!

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.