În centrul atenției

Poate vi-l mai amintiți pe Pane, animalul meu de companie. Ei bine, după ce toată vara a fost plecat la curte, ca o pedeapsă pentru gelozia cu care mă înconjura, m-am hotărât să-l readuc alături de mine, în apartament. Oricum nu-i pria deloc vremea rece și umedă din această toamnă, dar și eu îi simțeam de multe ori lipsa. De asemenea, am observat că măsura a avut efect, iar Pane e mai ascultător.

Îmi surâdea și faptul că aveam un motiv în plus să ies în oraș de două ori pe zi: dimineața și seara, ca să-mi plimb prietenul. Era foarte nerăbdător de fiecare dată când se apropia ora plecării și se gudura ca un câine la picioarele mele, așteptând să-mi aleg hainele și încălțămintea. De multe ori eram nehotărât în privința ținutei, dar Pane îmi arăta cu privirea ce ar fi mai potrivit să îmbrac. Întotdeauna era inspirat, de parcă știa ce e la modă, ce persoane o să întâlnesc și ce surprize ne rezervă vremea. Dar am observat că are și o pasiune pentru hainele și încălțămintea procurată de la answear.ro. Noroc că este din ce alege, iar eu sunt la fel de încântat de ele. Să vă dau un exemplu.

answear-patrat

Acum, că suntem în prag de iarnă, Pane are grijă să aleg ca încălțăminte, pantofi mai înalți, călduroși și foarte comozi, totodată. Să nu mai vorbesc de faptul că arată foarte bine, iar picioarele mele n-ar mai vrea să iasă din ei.

Domeno - Pantofi inalti

Și la îmbrăcăminte avem aceleași gusturi, optând amândoi pentru pantaloni de blugi și o geacă ușoară, comodă, cu un aspect plăcut.
Wrangler - Geaca
Completăm ținuta cu o borsetă Pepe Jeans, după care suntem gata de o mică escapadă în centrul orașului, dar și în centrul atenției celor care ne întâlnesc. Mai sunt multe alte combinații de produse vestimentare de pe același site, cu care sunt încurajat să mă echipez, în funcție de timpul de afară, ora la care ieșim și dispoziția în care suntem. Cu o asemenea înzestrare, nu putem da greș niciodată.
Pepe Jeans - Borseta

Și cum să nu atragă atenția o pereche atât de simpatică precum suntem noi? Eu îmbrăcat atât lejer și elegant, alături de peștișorul meu de uscat, echipat și el cu o geacă din denim, că e sensibil și el la frig. Cofetăria e locul în care ne simțim cel mai bine, cu o cafea pentru mine și o înghețată pentru Pane. Adoră să-și plimbe buzele peste desertul rece, plescăind mereu de plăcere. În scurtă vreme suntem înconjurați de prieteni, dar și de domnișoare dornice să se fotografieze cu noi. Facem senzație de fiecare dată, dar un lucru îi avertizez pe cei/cele care ne caută compania: să nu încerce să-mi mângâie animalul de companie, că nu suportă. Au fost cazuri când i-a stropit cu înghețata între ochi. Încă mai am de lucru cu educația lui, dar sunt semne că am progresat.

Acest articol participă la competiția SuperBlog 2016

18 thoughts on “În centrul atenției

  1. Sa-ti traiasca inteligentul de Pane ,stie el ca aceasta firma are lucruri frumoase si elegante ,cred asta ii place eleganta ,felicitari si succes pe mai departe 🙂

    1. Are instinct de vânător înnăscut pentru astfel de lucruri. Bine că nu știe să citească, altfel ar comanda singur de pe site-uri. Săru-mâna și mulțumesc frumos, Anușka! 🙂

  2. Pe cinstite nea Petre : cine dracu mai umbla in ziua de azi cu…borseta ??? 😡 In schimb ghetele , alea merita , pentru alea chiar merita sa faci reclama si , sa dea Dumnezeu s a castigi SuperBolg 2016 ca sa ai incaltamite …. pentru tot restul vietii XD XD XD XD ?!! O singura probleama insa , trebuie luate masuri din timp pentru…coparsheu , sa se poate inchide capacul caci , sti ca ghetele stau cu varfurile…in sus 😀 !

    1. Pe la noi se mai poartă borseta, iar mie îmi e de folos, la câte mărunțișuri trebuie să am la mine.
      La copârșeu să se gândească cei care m-or îngropa, eu prefer lucruri mai vesele. 🙂

  3. Sa-ti traiasca Pane cel credincios si vezi , draga Petru , sa nu-ti ceara si el oareceva incaltari, ca iaca iarna-i pe noi deja ! 🙂 Mult succes in tot ceea ce faci , draga Petru ! O zi pe placul inimii tale ! ❤

    1. Nu-i niciun pericol, mai ales că lui Pane îi place să umble desculț, pe aripioare. E drept că a făcut bătături, dar nu se plânge. 🙂 Mulțumiri și urări din cele mai eficiente, dragă prietene! ❤

  4. Echipă serioasă, nu altceva! ☺ Şi bine echipată, ca să fiu în ton. Plimbări cât mai plăcute şi baftă în continuare la toate capitolele, inclusiv “Concursul”. Numai bine, Petru!

  5. Frumos si placut cu un asa prieten, sa te tot plimbi. Multa bafta la concurs si asa cum am vazut ca ti-a atras atentia cineva cred ca o particica din premiu i s-ar cuveni si lui Pane, ha, ha, ha . ❤
    O saptamana minunata si muza sa-ti fie din ce in ce mai de folos ca scri tare frumos ❗

  6. Salut Petru !
    PANE este un CATEL favorizat de SOARTA si STAPAN si sunt sigur ca iti va purta NOROC
    daca NU la PREMIUL cel mare oferit de SuperBlog2016 , macar in DRAGOSTE !!! 🙂 🙂 🙂
    Si EU iubesc CATEII 🙂 🙂 🙂
    dar cand in calea mea apare o batrana JAVRA ORDINARA 😦 😦 😦
    ii spun scurt :
    -Mars din calea mea JAVRA ORDINARA !!! 🙂 🙂 🙂
    O zi de MARTI fara cele “trei CEASURI rele ” , Petru ! 🙂
    Aliosa .
    PS !
    STIRILE zilei la mine te asteapta,
    caci stiu ca NU ai avut timp sa le afli,
    asa ca, fa bine si te indreapta,
    spre Campia DeliOrmanului !!! 🙂 🙂 🙂

    1. Pane nu e câine, deși aspiră la o astfel de „funcție”. A fost un pește carnivor de uscat, dar care a devenit omnivor, luându-se după mine. 😉
      Să ai parte de o zi mirifică de iarnă, dar vreun aspect neplăcut, Sandule! 🙂

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.