24 thoughts on “Epigrama care mușcă (XCV)

  1. totul e o politica… cu ani in urma am locuit in statul Washington acolo ploua 10 luni din an, non stop cu toate aceste se spunea incontinu sa facem economie la apa, motive sa ridice pretul la apa curent.. asta e

  2. Bine-ar fi sa fie-asa
    dar mi-e teama c-o sa fie
    seceta-ntr-o veselie
    iar noi toti vom regreta
    ploaia ce nu va sa vie !!! 😦 😦 😦
    O seara racoroasa !
    Aliosa.

    1. Nu putem ști cum va fi, oricât de buni am fi în astfel de prevederi. Tocmai de aceea nu e bine să dăm previziuni hazardate, cu luni de zile înainte.
      O zi pe placul tău, Sandule! 🙂

  3. Ha, ha! A ajuns rubrica meteo cam ca si horoscopul: ne amuza, dar nimeni nu mai crede in exactitatea ei. Niste… “glumeti”! 😀

    1. Mai nimeresc și ei câteodată, așa cum o fac și astrologii, sau cei care joacă la loto. În Anglia au fost concediați din cauza previziunilor eronate, care au condus prejudicii economice.

  4. Nu ştiu ce să zic, dar, mai nou, le cam nimeresc meteorologii, Petru. Mai ascult şi eu vremea din când în când la radio, pur întâmplător iar informaţia coincide cu vremea de afară sau cel puţin când am ascultat eu aşa a fost. 🙂

    1. Prognoza meteorologică pe termen scurt este de cele mai multe ori corectă, doar sunt sateliți care monitorizează fronturile atmosferice. Dar să faci previziuni pentru o vară întreagă, e hazardant, după cum bine spunea și Florin Busuioc (Busu, de la Meteo – ProTv). Așa au făcut englezii, polonezii și ruși, pentru iernile trecute, dar au greșit total. 🙂

    1. De atunci meteorologia a evoluat și e dotată cu instrumente complexe, dar meteorologii tot o dau în bară când se întind mai mult decât îi încape plapuma!

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.