50 thoughts on “Femeie din stele

  1. Ce frumos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🙂 Multumim Petru draga ,un gentleman incurabil ❤

    O cafeluta ptr. tine si sa ai o zi placuta in compania noastra a femeilor

    1. Ieri am navigat mai puțin pe blog, tocmai datorită femeilor din jurul meu, astfel că beau astăzi și cafeaua această, fără niciun risc, dar cu beneficii. Îți mulțumesc și sper că ai avut parte de o zi minunată, dragă prietenă! 🙂

      1. O, da! Desigur, lumea cea frumoasă este realizată de către femei… Dar ca să fie lumea „ca lumea”, e musai să ne regăsim și noi, bărbații.

  2. Mulțumim!
    Foarte frumos catren!
    La mulți ani, tuturor! Sănătate, fericire și tot ce va doriți! O primăvara însorită, liniște si putere de munca! Îmbrățișări! 🤗❤️

  3. Mulțumim draga Petru, ce drăguțe versuri dedicate femeii, dar eu recunosc, alături de voi!!! 🌞❤️

    1. Voi sunteți muzele noastre, cele care inspiră poeme și fapte mărețe. Încă un motiv să vă mulțumim și să vă urăm la mulți ani în fiecare zi, dragă Mica! 🙂

    1. Bună dimineața la cafeaua delicioasă de astăzi, Anușka!
      Să fiu iertat, dar nu mai pot bea nici măcar un pahar de vin. Mi-am băut porția pe o săptămână, de ziua femeii, constând din pălincă și bere. De astăzi, trec pe lapte și ceaiuri. 😉
      Toate cele bune și frumoase! 🙂

  4. Femeia este Lumină şi Întuneric! Este înger şi demon! Te aduce pe lume; îţi netezeşte calea paşilor; te ridică şi te mângâie, când viaţa te loveşte; preia povara zilelor negre pe ai săi umeri şi uită a fi femeie, după ce devine mamă. Femeia te învaţă Arta Sacrificiului Suprem, atunci când în ea predomină partea luminoasă. Şi tot femeia este cea ce te determină să te laşi pradă instinctelor primare, atunci când Întunericul îi este Călăuza Sufetului. Femeia este Yin şi Yang, însă doar ea ştie care îi sunt proporţiile acestei dualităţi.
    La multi ani,dragutelor noastre!

    1. E bine de știut că în Femeie putem găsi orice, dar depinde și de noi dacă reușim să scoatem în evidență sentimentele și încurajările de care avem nevoie. De aceea e bine și de această dată să avem grijă ce ne dorim.

  5. Salut, Petru ! 🙂
    Frumos CATREN ! 🙂
    În altă ordine de idei, de
    ” Lăsatul SECULUI de BRÂNZĂ ” 🙂

    POFTĂ BUNĂ ! 🙂
    Alioșa ! 🙂

      1. Salve amicale din Seini, Alioșa! 🙂
        Îmi pare rău că am întârziat atâta cu răspunsul, dar poate ai dedus din postarea următoare că am fost țintuit efectiv la pat de o răceală nemiloasă, aliată cu o temperatură nimicitoare. Astfel că nu am intrat trei zile pe calculator, cu excepția celor câteva minute în care mi-am scris Motivarea.
        Îți mulțumesc pentru înțelegere și sper să ai parte numai de sănătate, prietene! 🙂

    1. Mii de mulțumiri și scuze pentru că nu am putut să beau la timp din cafeaua ta magică, Anușka!
      Azi revin în lumea blogosferei și sper să nu mă mai lovească vreo boală, cel puțin o perioadă lungă.
      Îți transmit multe raze de soare, pentru că au inundat Seiniul de dimineață! 🙂

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.