Doza de fericire

Cu toții ne căutăm fericirea, iar uneori o găsim fără să ne dăm seama. Unii se scaldă în ea, beau cu polonicul din izvorul împlinirii, în timp ce alții și-o împart cu cumpătare, pentru a se bucura zilnic de acest minunat sentiment. Cred că nici în acest caz nu e indicat abuzul, care poate duce la dependență.

Eu îmi iau doza zilnică de fericire în fiecare dimineață, într-o ceașcă de cafea, alături de prietenii sau vecinii care mă vizitează. Joia, în schimb, e rândul surorii mele să mă caute și să povestim lângă licoarea aburindă. De fiecare dată când vine, ea e cea care pregătește ceștile și apoi face cafeaua după cum știe că-mi place. Cu ceva timp în urmă, însă, i-am pregătit o surpriză care s-a dovedit de proporții.

Auzisem de la cineva de MagazinulDeCani.ro și m-am gândit că și fericirea e mai mare dacă e servită într-un ambalaj frumos și îmbietor. Am intrat pe site și m-am minunat de multitudinea de căni originale, pentru gusturile și pretențiile cele mai rafinate. Dintre atâtea căni pictate nu m-am putut opri doar la una-două, gândindu-mă că fiecare eveniment sau ocazie e frumos să fie reflectat și prin astfel de minunate creații.

Prima cană la care m-a impresionat e cea care îmi amintește de toamna blândă și darnică, cu frunze ruginii și fructe aromate.

Nu puteam să uit că urmează iarna, iar o cană bine înfofolită îmi sugerează să mă echipez și eu corespunzător.

Uneori, mai ales seara, prefer să beau un ceai și să citesc o carte bună, iar cana care urmează e foarte sugestivă în această privință.

Acestea sunt doar câteva căni personalizate, dintre cele pe care le-am comandat și cu care le-am înlocuit pe cele banale. Soră-mea, obișnuită să-mi pună mereu în aceeași ceașcă veche, a rămas mută de uimire când a văzut noul set. M-a felicitat pentru idee și, totodată, pentru inspirația pe care am avut-o în alegerea lor. De atunci, e mult mai încântată să mă viziteze și, de fiecare dată, își alege cu atenție cana potrivită pentru cafeaua din acea dimineață. Iar doza de fericire e completă.

Acest articol participă la competiția SuperBlog 2015

 

19 thoughts on “Doza de fericire

  1. Ai dreptate Petru, trebuie sa ne pregatim de iarna ! Foarte interesante canile personalizate….si ai dreptate -este bine sa ne facem bucuriile mici-aducatoare de acea fericire mult dorita de fiecare…sa ai o zi de toamna minunata si plina de spor….succes la concurs…

  2. O zi de Luni in sarbatoare cu bucurii. Sa va traiasca sarbatoritii daca aveti ❗ O noua saptamana cu binecuvantari va doresc. ❤
    Uite pana o sa castigi una am sa-ti daruiesc eu pentru frumoasele articole pe care le postezi

  3. Iata c-am ajuns in zi de sarbatoare pe la tine si asta e de bine 😉 . Ador canile personalizate, insa pana acum nu am reusit sa am una, si doar beau ceai mereu 😉 Superb articol, Felicitari si mult succes! La multi ani pentru cei sarbatoriti in familie! O zi Binecuvantata!

    1. E câte un pic de sărbătoare de fiecare dată când ajungi pe la mine, Ileana. Sunt convins că vei primi cât de curând măcar o ceașcă personalizată, ținând cont că multe persoane țin la tine, iar cănile de acest fel sunt tot mai apreciate. Să fii mereu iubită și iubitoare! 🙂

      1. Buna ziua Petru! Iti multumesc frumos pentru cuvintele frumoase! De obicei imi place sa fac cadouri 😉 asa ca o sa-mi fac si eu mie una cat de curand 😉 . Da, intradevar am prieteni, putini la numar, insa sunt fericita ca simt ceea ce sunt eu cu adevarat. rautati, invidie peste tot, insa asta ma face sa zambesc, uneori mai amar, alte ori mai dulce, depinde de caz. acest Blog m-a intarit, incurajat sa fiu eu fara de nici o masca, iar pentru asta Va multumsc, Voua Tuturor! O zi de marti cu reusite, bucurii si tot ce iti doresti Petru! 🙂

      2. Mă înclin în fața frumoaselor tale gânduri și-ți mulțumesc pentru că le împărtășești cu noi. Din comuniunea unor astfel de trăiri se pot purifica suflete și genera fapte bune. Zile minunate să ai mereu, indiferent de vreme și vremuri! 🙂

  4. O alegere buna,intr-adevar, foarte mult conteaza ceasca din care bei cafea in fiecare zi daca e personalizata, intr-adevar are un efect deosebit!Succes in continuare!O seara relaxanta iti doresc!

    1. Același lucru l-am constatat și eu, pe viu, după ce am băut licori magice din astfel de cești amuzante și inspirate. Multă căldură îți transmit pe o rază de soare, draga mea prietenă! 🙂

Leave a Reply

